دانلود نرم‌افزار

نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، بدون تردید برنامه زبانشناس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان باشد. برنامه زبانشناس جزو اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌رود و فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. اپلیکیشن زبانشناس قابلیت های گسترده‌‎ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که در ادامه مروری بر اصلی‌ترین قابلیت های این اپلیکیشن خواهیم داشت.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه

۱- سطح‌بندی دروس از مبتدی تا پیشرفته

دوره‌ها و دروس موجود در برنامه زبانشناس در سطوح مختلفی از جمله ابتدایی، متوسط، پیشرفته و فوق پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی و متناسب با سطح خود، دوره مورد نظر را انتخاب کند.

۲- جعبه لایتنر

کلمه هایی که بلد نیستید یا می‌خواهید مرور کنید را به جعبه لایتنر برنامه اضافه کنید. هر روز کلمه هایی که باید مرور و مطالعه کنید در قسمت مربوط به لغات لایتنر به شما نمایش داده می شود. در این قسمت نه تنها شما می‌توانید کلمه و معنی آن را مرور کنید، بلکه با دیدن مثال و شنیدن جمله‌ای که کلمه در آن به کار رفته، آن را بهتر متوجه بشوید.

۳- هایلایت خودکار کلمه‌های لایتنر

کلمه‌هایی که به لایتنر اضافه می‌کنید در متن تمام دوره‌ها هایلایت می‌شوند. این‌کار باعت می‌شود که همیشه توجه شما به این لغات بیشتر باشد و آنها را سریعتر یاد بگیرید. درضمن اگر زمان مرور کلمات در لایتنر فرا رسیده باشد می‌توانید مستقیما در خود درس آن را مرور کنید.

۴- دیکشنری توکار

در تمامی درس‌ها، با کلیک روی لغاتی که بلد نیستید می‌توانید دیکشنری های مختلفی را انتخاب نموده و معنی لغت را استخراج کنید.

**۵- نمایش میزان پیشرفت بر روی نمودار**

کاربران برنامه زبانشناس قادر خواهند بود تا میزان پیشرفت خود را بر روی نمودارهای مختلف مشاهده کنند. اطلاعات این نمودار با توجه به کیفیت عملکرد شما در دوره ها و قسمت های مختلف برنامه زبانشناس ثبت می‌شود. این ویژگی به واقع می‌تواند یک عامل محرک خوب برای ترغیب شما باشد و به بهتر شدنتان کمک کند. به عنوان مثال شکل زیر نمودار روزانه یکی از کاربران زبانشناس است که ۵۰۰ روز دشت سر هم و بدون وقفه از اپلیکیشن استفاده کرده است.

۶- تبادل نظر در تالار زبانشناس

درسی را خوب متوجه نشدید و یا سوالی دارید؟ خیلی راحت می‌توانید از داخل خود درس سوالاتتان را مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط کاربران پیشرفته تر از خودتان به جواب سوالتان برسید.

و ده‌ها قابلیت دیگر که شما را در مسیر درست و عملی یادگیری زبان انگلیسی نگه میدارد.

برای دانلود اپلیکیشن زبانشناس با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

دانلود نرم‌افزار